Klachtenpagina

Indien jij niet tevreden bent over de wijze waarop wij onze diensten verlenen, stellen wij het zeer op prijs als je ons daarvan op de hoogte stelt. Wij verzoeken jou vriendelijk om jouw klachten door middel van e-mail, post of telefonisch aan onze klantenservice kenbaar te maken. Onze toegewijde medewerkers zullen jouw klacht(en) nauwkeurig bekijken en streven naar een passende oplossing.
 

Hieronder treft je onze contactgegevens:
 

VrieSenco
T.a.v.: Klantenservice
Industrieweg 2
7064 BV Silvolde
Telefoon: 085 - 06 06 567
E-mail: klantenservice@vriesenco.nl
 

Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen, sturen wij jou een bevestiging hiervan. Binnen een termijn van 14 dagen kun jij van ons een reactie verwachten. Als er meer tijd nodig is, zullen wij dit aan jou kenbaar maken.

Komen we er samen niet uit, of heb jij geen vertrouwen in onze interne bemiddeling? In dat geval kun je ook contact opnemen met de bemiddelingsafdeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar VrieSenco bij aangesloten is. Indien er geen bevredigende oplossing wordt bereikt na gezamenlijke inspanningen, heb je ook de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).