Heb je een vraag en kan je de informatie hier niet vinden?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kan deze bereiken via ons contactformulier of via klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl
Heb je liever telefonisch contact? Neem dan contact op via 085 - 06 06 567
Vragen over je bestelling.
Wij zijn te bereiken op verschillende manieren. Wanneer je vragen hebt over jouw bestelling, vinden wij het prettig als je dit doet via de e-mail, klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl of via het contactformulier. Om je vraag zo snel en zo goed mogelijk te beantwoorden, vragen we je om in je bericht onderstaande gegevens te vermelden:
- Naam waarop de bestelling is geplaatst.
- Uw ordernummer
- Het product waar het over gaat
Hoe plaats ik een bestelling op de website?
Stap 1: plaats product in winkelwagen, door op 'Bestellen' te klikken.
Stap 2: controleer je bestelling en klik vervolgens op 'Bestel deze Artikelen'.
Stap 3: voer je persoonlijke gegevens in en kies een betaalmethode.
Stap 4: controleer je bestelling en verzendgegevens.
Stap 5: ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'NU KOPEN'.
Stap 6: bewaar het ordernummer voor eventuele vragen in de toekomst.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Via onze payment provider kan je gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:
- iDeal
- Klarna (Veilig achteraf betalen)
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- Bankcontact Mister Cash
- Belfius
- Pay Pal
- Sofort Banking
- Overschrijven vooraf, zie onderstaande uitleg.
Al onze betalingen lopen via het beveiligde netwerk van Mollie.
Ik heb gekozen voor een overschrijving, wat nu?
Als je gekozen hebt voor de optie overschrijven dan wachten wij tot de betaling binnen is. Betalingen per bankoverschrijving kunnen overgemaakt worden ten name van:
VrieSenco Outdoor & Living te Silvolde
Bankrekeningnummer / IBAN: NL08KNAB0255211805
BIC code : KNABNL2H
Als je jouw bestelling snel geleverd wilt krijgen, vragen wij na de overschrijving een print screen van de betaling te sturen naar klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl Wij zien dit als betaalbewijs en zullen de bestelling zo snel mogelijk verzenden.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag weten wanneer deze wordt geleverd.
De levertijd van jouw bestelling staat op de product pagina beschreven. Gemiddeld rekenen wij 2 tot 5 werkdagen levertijd. Als de levertijd langer is dan op de website staat vermeld, word je persoonlijk door ons geïnformeerd. Heb je niets gehoord en ben je toch benieuwd, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan per email naar klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl of bel ons op 085 - 06 06 567. Vervolgens nemen wij contact op met de transporteur om je vervolgens weer in te lichten over de status van jouw bestelling.
Als ik het product retour moet sturen, wat moet ik dan doen?
Uiteraard kan je jouw product retour sturen. Wij hebben een pagina gemaakt en zo duidelijk mogelijk onze "spelregels" voor het retourneren omschreven.
Mocht jij na het lezen van onze retourvoorwaarden nog vragen hebben, of mocht er onduidelijkheid zijn dan kan je natuurlijk altijd even contact met onze klantenservice opnemen. De klantenservice is te bereiken via 085 -06 06 567 of via mail: klantenservice@vriesenco.nl
Ik heb mijn bestelling ontvangen, echter is deze beschadigd, hoe nu verder?
Wanneer je jouw bestelling ontvangt en er schade aan ontdekt, moet je het volgende ondernemen. Binnen 48 uur na ontvangst, schriftelijk bij ons aangeven klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl Hierin vragen wij foto's als bewijs en het verhaal ter onderbouwing. Dit sturen wij vervolgens door naar de leverancier om uiteindelijk met een passende oplossing te komen en dit terug te koppelen naar jou. Kom je er helemaal niet uit, bel ons dan even op 085 - 06 06 567
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze annuleren, hoe doe ik dit?
Wanneer je een bestelling wilt annuleren, kun je het volgende doen. Binnen 14 dagen na aankoop contact met ons opnemen via de email: klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl Daarin de volgende gegevens plaatsen:
- Ordernummer
- Je naam
- Reden tot annuleren
- Aangeven of de bestelling net geplaatst is of al is ontvangen
Op het moment dat wij de bestelling annuleren en je geld terugstorten op jouw rekening sturen wij hier via de mail een bevestiging van. Het terugstorten duurt 2 a 4 werkdagen in verband met het betaalsysteem dat wij gebruiken.
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil het afleveradres wijzigen, is dit mogelijk?
Wanneer je direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat het afleveradres verkeerd is, kun je het volgende doen. Een mail sturen naar klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl met daarin het juiste afleveradres. Vermeld hierbij het ordernummer en je naam om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat.
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze graag wijzigen, is dit mogelijk?
Wanneer je direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat je iets vergeten bent, kun je het volgende doen. Een mail sturen naar klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl met daarin de vermelding van de onjuiste producten en de juiste producten. Meld hierbij het ordernummer en je naam om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat en wat er gewijzigd moet worden.
Kan ik zelf een leveringsafspraak maken?
Het is mogelijk om vooraf een leverafspraak te maken. Bijvoorbeeld om later te leveren. Dit kun je aangeven door te reageren op de bevestigingsmail en hier aan te geven wanneer je wenst te ontvangen. Vervolgens zetten wij de bestelling later door of zorgen voor de juiste leverdatum. Enkele transporteurs nemen zelf contact met je op om een afspraak te maken voor de levering. Het is mogelijk om hier op te reageren en zelf een voorkeursdag door te geven. Mocht je nog geen bericht hebben ontvangen en toch nieuwsgierig zijn naar je bestelling kun je altijd even mailen of bellen naar het onderstaande adres: klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl of per telefoon: 085 - 06 06 567
Betaal ik verzendkosten?
Verzending binnen Nederland en België is altijd gratis!
VrieSenco levert ook buiten Nederland. Voor informatie over de verzendkosten naar overige Europese Landen kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl
Als mijn bestelling vertraging oploopt, krijg ik hierover dan een bericht?
Het komt voor dat een product later of niet leverbaar is. Vaak staat dit al aangegeven op de productpagina in dik gedrukte letters. Als een product uit voorraad is nadat je besteld hebt, proberen wij jou altijd zo veel mogelijk te informeren met de uitgestelde levertijd of alternatieven. Mocht je geen bericht hebben ontvangen en toch nieuwsgierig zijn naar je bestelling kun je altijd even mailen of bellen naar het onderstaande adres: klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl of per telefoon: 085 - 06 06 567.
Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product terugsturen als deze niet bevalt?
Als je binnen 14 dagen contact opneemt met onze klantenservice dan kan je jouw product retourneren. Je krijgt dan jouw geld retour geboekt. Hierbij moet je aan een aantal dingen voldoen:
- Artikel moet - indien redelijkerwijze mogelijk - 100% nieuw zijn en in de originele verpakking herpakt worden
- Je hebt 14 dagen om de artikelen te retourneren, te tellen vanaf de datum van levering
- Producten mogen niet gemonteerd zijn
De kosten voor het retour zenden zijn voor de klant en deze worden verrekend met het creditbedrag. Als je aan deze voorwaarden kan voldoen neem dan contact op met de klantenservice via: klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl of per telefoon: 085 - 06 06 567
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar mijn geld nog niet ontvangen, hoe zit dit?
Als je jouw bestelling hebt geannuleerd storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug op je rekening. Door het betaalsysteem waar wij gebruik van maken duurt dit maximaal vier werkdagen. Het is ook mogelijk dat je een bestelling via creditcard hebt betaald. Dan bestaat er een kans dat jou creditcard maatschappij het geld nog even vasthoud. Mocht je er nog steeds niet uit komen, kun je ook even contact opnemen met de klantenservice, via: klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl of per telefoon: 085 - 06 06 567
Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst, maar nu is er iets kapot gegaan. Heb ik nog garantie?
Standaard geven we twee jaar garantie. Daarnaast verschilt het per leverancier hoe veel garantie er wordt verleend. Mocht er toch iets stuk gaan kun je het beste contact opnemen via de mail: klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl In deze mail kunt u de datum van aankoop aangeven en de ernst van de schade. Vervolgens nemen wij contact op met de leverancier en zoeken naar een passende oplossing.
Ik twijfel tussen twee producten, waar zit het verschil tussen de twee producten?
Wij richten ons veel op de prijs/kwaliteit-verhouding. Als je twee van dezelfde soort producten ziet is de kans groot dat de duurdere van betere kwaliteit is gemaakt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met het materiaal, de afmetingen of de stof van het loungeset.
Kan ik ook zakelijk, B2B, een bestelling plaatsen?
Wij bieden we een zeer groot aantal producten aan. Deze producten zijn van hoog kwaliteitsniveau en vaak zeer geschikt voor zakelijk gebruik. Wil je zakelijk een groot aantal afnemen? Neem dan contact op door te mailen naar sales@vriesencooutdoorliving.nl of te bellen naar nummer 085 - 06 06 567 We maken dan een offerte op maat.
De elektronische betaling is mislukt, wat nu?
Is je betaling via i-DEAL mislukt? Controleer dan eerst of het geld afgeschreven is of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je ordernummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.
Creditcard geweigerd?
Je hebt een bestelling gedaan en je wilt met je creditcard betalen, maar je krijgt het bericht dat je creditcard is geweigerd. Dat is vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je bestelling in ontvangst kan nemen. We hopen dat je begrijpt dat we voor jouw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kun je je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld i-DEAL of vooruitbetaling.