Onze vermelding op sys.keurmerk.info
info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Veel Gestelde Vragen

Klantenservice
 Heb je een vraag en kan je de informatie hier niet vinden?
  Vragen over je bestelling.
 Hoe plaats ik een bestelling op de website?
 Welke betaalmogelijkheden zijn er?
 Ik heb gekozen voor een overschrijving, wat nu?
 Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag weten wanneer deze wordt geleverd.
 Als ik het product retour moet sturen, wat moet ik dan doen?
 Ik heb mijn bestelling ontvangen, echter is deze beschadigd, hoe nu verder?
 Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze annuleren, hoe doe ik dit?
 Ik heb een bestelling geplaatst maar wil het afleveradres wijzigen, is dit mogelijk?
 Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze graag wijzigen, is dit mogelijk?
 Kan ik zelf een leveringsafspraak maken?
 Betaal ik verzendkosten?
 Als mijn bestelling vertraging oploopt, krijg ik hierover dan een bericht?
 Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product terugsturen als deze niet bevalt?
 Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar mijn geld nog niet ontvangen, hoe zit dit?
 Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst, maar nu is er iets kapot gegaan. Heb ik nog garantie?
 Ik twijfel tussen twee producten, waar zit het verschil tussen de twee producten?
 Kan ik ook zakelijk, B2B, een bestelling plaatsen?
 De elektronische betaling is mislukt, wat nu?
VrieSenco gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij Vriesencooutdoorliving.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer